Specjaliści w naprawach serwonapędów i falowników
Ponad dwadzieścia lat na rynku, ponad tysiąc naprawionych urządzeń energoelektronicznych, dziesiątek producentów. A w tym serwonapędy (serwowzmacniacze), falowniki, przemienniki częstotliwości, przekształtniki tyrystorowe ...
Z powodzeniem naprawimy falowniki takich firm jak: ABB, B&R, DELTA, GEFRAN, KEB, LENZE, LUST, PARKER, SIEMENS, YASKAWA.
Modernizacje
Jeśli twoja maszyna ma częste przestoje spowodowane awaryjnym przemiennikiem częstotliwości czy serwonapędem a produkt jest wycofany z obrotu skontaktuj się z nami. Zaproponujemy i wdrożymy rozwiązanie polegające na wymianie urządzenia na nowe. Masz problem z parametryzacją przemiennika częstotliwości? Chciałbyś uzyskać proradę w celu prawidłowego doboru napędu do twojej aplikacji?

O naprawach energoelektroniki
Naprawa energoelektroniki a w szczególności przemienników częstotliwości, serwowzmacniaczy i falowników jest skomplikowana i czasochłonna. Z tego powodu naprawa jednostek o mocy poniżej 3 kW nie zawsze jest opłacalna. Przy podejmowaniu decyzji o naprawie urządzenia trzeba wziąć pod uwagę:
- okoliczności w jakich doszło do awarii,
- przepracowany czas, warunki pracy,
- dostępność nowego urządzenia.
Urządzenia energoelektroniczne zawierają elementy wrażliwe na temperaturę pracy. Są to kondensatory elektrolityczne, rezystory, płyty PCB oraz elementy z tworzywa sztucznego. Podwyższona temperatura otoczenia a czasem nieskuteczna wentylacja powodują degradację energoelektroniki w stopniu uniemożliwiającym skuteczną naprawę!
Test pracy i gwarancja
W celu wyeliminowanie ewentualnych niedomagań urządzenia po zakończonej naprawie przeprowadzamy test jego pracy. Niekiedy wymaga to zaprogramowania specjalnej aplikacji w celu uruchomienia napędu. A wszystko w celu bezproblemowego uruchomienia urządzenia u Klienta.
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu prezentującego test serwonapędu Acopos 1045 firmy B&R po zakończonej naprawie. Test na potrzeby aplikacji klienckiej przeprowadzony z silnikiem asynchronicznym w trybie U/F w otwartej pętli sprzężenia zwrotnego.