Elektromechanika-Elektronika
Elektromechanika-Elektronika
Niezależny serwis. Specjalizacja: naprawa, test i regulacja serwo silników 2AD, ADF, KSM, MAC, MAD, MAF, MHP, MKD, MDD, MKE, MSK, MSM oraz MS2N
SZYBKA DIAGNOSTYKA I PEWNA NAPRAWA
Szybka diagnostyka i skuteczna naprawa serwomotorów grupy Rexroth Indramat. Serwisujemy wszelkie silniki typu: 2AD, ADF, KSM, MAC, MAD, MAF, MHP, MKD, MDD, MKE, MSK, MSM oraz MS2N, bez względu na rodzaj sprzężenia zwrotnego.
Masz wątpliwość czy problem z napędem dotyczy silnika - zleć jego diagnostykę. Wykonamy testy uzwojenia, sprzężenia zwrotnego, pomiar stanu namagnesowania biegunów stałych wirnika oraz przegląd mechaniczny. Jeśli silnik wymaga naprawy przedstawimy wiążącą ofertę na jej wykonanie w naszym serwisie.
Kontaktując się z nami uzyskasz również wsparcie techniczne w przypadku jakichkolwiek problemów z serwomotorami grupy Rexroth Indramat.
CO TO JEST "DIGITAL FEEDBACK"
Sprzężenie zwrotne w silnikach Rexroth Indramat składa się z enkodera z pamięcią wewnętrzną lub resolvera z dodatkowym modułem zawierającym pamięć I2C. W pamięci I2C zapisany jest plik konfiguracyjny który zawiera informacje o typie silnika, jego numerze ID oraz jego parametrach elektrycznych i mechanicznych. Zapisana jest również informacja o rodzaju sprzężenia zwrotnego i jego justowaniu w silniku. Takie rozwiązanie ułatwia uruchomienie zestawu napędowego ale przysparza kłopotów wielu serwisom zajmującym się naprawami serwo silników. Co sprawia, że obsługa sprzężenia zwrotnego w serwomotorach Rexroth Indramat jest skomplikowana? Otóż serwomotory grupy Rexroth Indramat nie mają charakterystycznego ustawienia sprzężenia zwrotnego jak to jest przykładowo w silnikach Siemens czy Mitsubishi. Każdy silnik Rexroth Indramat ma indywidualną nastawę położenia sprzężenia zwrotnego. Informacja o nastawie zapisana jest w pamięci I2C. Rzeczywista nastawa sprzężenia zwrotnego musi być zgodna z zapisem w pamięci. Ponadto w przypadku konieczności wymiany enkodera należy przenieść plik konfiguracyjny do jego pamięci. Niepoprawny format pliku lub jego brak powoduje błąd inicjalizacji serwonapędu i jego unieruchomienie. Natomiast próby uruchomienia silnika którego sprzężenie zwrotne jest ustawione niezgodnie z zapisem w jego pamięci kończą się zazwyczaj uszkodzeniem serwowzmacniacza lub silnika. Istnieje również niebezpieczeństwo rozbiegu silnika z prędkością przekraczającą obroty znamionowe. Dlatego wszelkie naprawy serwomotorów wymagające demontażu sprzężenia zwrotnego najlepiej zlecać serwisom dysponującym odpowiednim sprzętem i doświadczeniem w ich przeprowadzaniu.
TEST TEST I JESZCZE RAZ TEST
Każdą naprawę serwosilnika rozpoczynamy wnikliwym testem i ustaleniem niezbędnego zakresu naprawy. Testem działania kończy się również każda naprawa silnika. Test jest przeprowadzany na profesjonalnym sprzęcie umożliwiającym wychwycenie ewentualnych błędów popełnionych w czasie naprawy. Dzięki takiemu postępowaniu skuteczność napraw wykonywanych w naszym serwisie jest bardzo wysoka. Cel naprawy jest osiągnięty jeśli u Klienta nastąpi bezproblemowy rozruch serwisowanego u nas silnika. Zdajemy sobie sprawę, że naszym Klientom zależy na zminimalizowaniu kosztów przestoju maszyn. Z tego powodu wszelkie naprawy przeprowadzamy możliwie szybko dbając stale o najwyższą ich jakość.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać dodatkowe informacje lub zlecić naprawę
Ul. Górecka 38
05-400 Otwock
woj. mazowieckie
W celu zapewnienia najlepszej obsługi, ta stona korzysta z plików cookie. Warunki przechowywania i dostęp do plików cookie możesz ustawić w Twojej przeglądarce internetowej.